[LUGOS] Paranoja ali kaj?

Janko Mivšek janko.mivsek at eranova.si
Thu Jun 9 14:18:34 CEST 2005

Fantje, moje oči me bolijo in jezik me srbi, ko berem vaše vrstice. Kaj
bi se lahko malce bolj potrudili, kadar takole v javnosti nastopate, pa
čeprav je to samo en navadni Lugosov dopisni seznam. Tako vi mislite, pa
ni. Na seznam je namreč naročeno nekaj sto ljudi in le-ti si počasi
ustvarjamo mnenje o vas. Si lahko mislite, kakšnega ...

Pa brez zamere
Janko