[LUGOS] Paranoja ali kaj?

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Thu Jun 9 15:09:20 CEST 2005

Janko Mivšek wrote:

> Fantje, moje oči me bolijo in jezik me srbi, ko berem vaše vrstice.
> Kaj bi se lahko malce bolj potrudili, kadar takole v javnosti
> nastopate, pa čeprav je to samo en navadni Lugosov dopisni seznam.
> Tako vi mislite, pa ni. Na seznam je namreč naročeno nekaj sto ljudi
> in le-ti si počasi ustvarjamo mnenje o vas. Si lahko mislite, kakšnega
>
> Pa brez zamere
> Janko

Janko, kolikor vem se mi zdijo tvoje besede ravno prave za konec. Ni kaj
dodat, le to da se vso to svinjarijo da dobit na vsakem malo boljsem
iskalniku in se da potem rolat dalje po tleh - doma in v tujini smo
najbrz zvezde (v negativnem smislu in ne kaki idoli mlade populacije)
vsake scene, ki vsaj malo (in po moznosti napol) razume slovensko (torej
poljske, ceske, slovaske, hrvaske, srbske, makedonske, ruske, itd. -
skratka bere nas lahko okoli 300 milijonov ljudi. Mi pa v fajt za
brezveze - in kdaj jaz, kdo drug toliko neumen, da ga izzove. Upam, da
me ni prevec zasrbelo za konec - kajti temu bi ze davno rad naredil
konec. Zdaj me pa cakaj bolj pametne zadeve kot glupi posti.

lp, JK