[LUGOS] Paranoja ali kaj?

Matija Abram matija.abram at gmail.com
Thu Jun 9 14:11:26 CEST 2005

On 6/9/05, Joze Klepec <joze.klepec at siol.net> wrote:

> Moram rečt še eno zadevo - okoli tebe leta polno naslednikov dinozavrov,
> npr. vrabčki, liščki, ščinkavci.  Sicer sem pač povedati, kdaj sem začel
> linux uporabljati, seveda imam dosti rajši nekaj na podlagi FC3, vendar
> je to tako obilno kot kit grbavec, zato pa razmišljam o lastni
> distribuciji enkrat konec tega leta - toliko o tem.
>
> lp, JK

A ti sploh bereš kar napišeš? Al si skoz pijan al kaj?

Pa koga kurca boli od kdaj se ti že ukvarjas z Linuxom in kaj imaš
raje sadni jogurt al čvapčiče. Pa mej zaradi mene svojo distribucijo
samo kaj ima vsa ta samohvala veze z prejšnjimi posti?!?

May the force be with you.

LP
Matija
--
The sun is shining and the grass is green.
Under the three feet of snow, I mean.