[LUGOS] Paranoja ali kaj?

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Thu Jun 9 13:15:59 CEST 2005

Matija Abram wrote:

>Kljub tvojemu zagotovo "izrednemu" poznavanju dinozavrskih rešitev v
>računalništvu, ti ni treba vsakič odgovarjat na stvari o katerih nimaš
>pojma, zgolj za to, da še enkrat več povdariš da si z paleozoikom
>računalništva na ti.
>
>Z Žigom pa se povsem strinjam. Pejdi se igrat nekam drugam. Ne vem,
>mogoče boš s svojimi izjavami znal pritegniti pozornost kakšnega
>mičnega dekleta, ki pada na žive fosile, na www.ona-on.com
>
>LP
>Matija

Moram rečt še eno zadevo - okoli tebe leta polno naslednikov dinozavrov,
npr. vrabčki, liščki, ščinkavci.  Sicer sem pač povedati, kdaj sem začel
linux uporabljati, seveda imam dosti rajši nekaj na podlagi FC3, vendar
je to tako obilno kot kit grbavec, zato pa razmišljam o lastni
distribuciji enkrat konec tega leta - toliko o tem.

lp, JK