[LUGOS] Paranoja ali kaj?

Matija Abram matija.abram at gmail.com
Thu Jun 9 12:43:48 CEST 2005

On 6/8/05, Joze Klepec <joze.klepec at siol.net> wrote:

> Pardon, da tega nisem opazil. Kar se ostalega tiče, sem začel s Caldero
> 1.0 na 386/SX in se mi zdi tvoj ton žaljiv. Če te miče vedet katero
> jedro je to, si izposodi še vedno dober CD v kranjski OKK. Lahko bi
> sicer naredil tako dolg post kot ti s kompletnim spiskom kakih dvajset
> ali tridest stestiranih distribucij, ampak to nima smisla. Bolje bo da
> se vsaj enkrat držim RFC 1855, ki bi ga ti kdaj moral prebrati, ce zi ze
> tak maher kot jaz nisem. Tak spisek je primernejši za na spletno stran,
> ne za na forum. Trenutno laufam Pingo 3.1, prvi ki sem ga pogledal, je
> [...]

Kljub tvojemu zagotovo "izrednemu" poznavanju dinozavrskih rešitev v
računalništvu, ti ni treba vsakič odgovarjat na stvari o katerih nimaš
pojma, zgolj za to, da še enkrat več povdariš da si z paleozoikom
računalništva na ti.

Z Žigom pa se povsem strinjam. Pejdi se igrat nekam drugam. Ne vem,
mogoče boš s svojimi izjavami znal pritegniti pozornost kakšnega
mičnega dekleta, ki pada na žive fosile, na www.ona-on.com

LP
Matija

--
The sun is shining and the grass is green.
Under the three feet of snow, I mean.