[LUGOS] Paranoja ali kaj?

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Wed Jun 8 20:23:24 CEST 2005

Ziga Boehm wrote:

>Dne torek, 7. junij 2005 13:49 je Joze Klepec napisal(a):
>|
>ziga b.
>
>ps: ce so vzroki tvojega pocetja nekaksne studijske narave odzivanja ljudi na
>razlicne oblike izzivanja in splosnega preskusanja strpnosti razlicnih
>spletnih skupnosti (podobno studijo je pred leti nekdo ze pocel), te iskreno
>naprosam, da svojo raziskavo cimprej zakljucis.

Pardon, da tega nisem opazil. Kar se ostalega tiče, sem začel s Caldero
1.0 na 386/SX in se mi zdi tvoj ton žaljiv. Če te miče vedet katero
jedro je to, si izposodi še vedno dober CD v kranjski OKK. Lahko bi
sicer naredil tako dolg post kot ti s kompletnim spiskom kakih dvajset
ali tridest stestiranih distribucij, ampak to nima smisla. Bolje bo da
se vsaj enkrat držim RFC 1855, ki bi ga ti kdaj moral prebrati, ce zi ze
tak maher kot jaz nisem. Tak spisek je primernejši za na spletno stran,
ne za na forum. Trenutno laufam Pingo 3.1, prvi ki sem ga pogledal, je
bil 1.0 - poleti ali jeseni bom verjetno menjal tabor, ko bo čas za to.

Glede raziskave (je ne delam, imel sem namen delat eno drugačno, take ne
bom, ker sem že bil žrtev podobnega nabiranja podatkov in mi taki
podatki tudi drugače ne pridejo prav): če jo kdo trenutno dela, mu z
veseljem dam napačne in zavajajoče podatke.

Tak odnos imam do vseh, ki izvajajo ankete. Kolikor vem, je tip takrat
povzrocil splošno nestrpnost na prav temle forumu in sem se malo pred
zaključkom te njegove traparije odjavil za kar nekaj časa (od približno
1998 do srede 2003), ker mi je prekipelo, misleč, da se je folku
sfuzlalo - no sfuzlalo se je onemu tipu. Sicer vsi dobro vemo katerega
sociologa ima Žiga v mislih (knjiga je dostopna).

lp, JK