[LUGOS] izginuli vpis /dev/sdb , megaraid zabava

Jure Pečar pegasus at nerv.eu.org
Wed Jun 8 14:01:16 CEST 2005

On Wed, 2005-06-08 at 13:49 +0200, Iztok Saje wrote:

> Na novi igraci ozivljam Intel SRCS28X (2 Tb SATA, RAID-5)...
> Slackware-predvcerajsnji-current z 2.6.11.9 jedrom.

moje izkusnje z intel in raid pravijo, da je edino primerno mesto za
tovrstne zadeve kanta za smeti.

> Prvo vprasanje:
> Dva SCSI gonilnika. Kako jedru dopovem, da je /dev/sda drugi po vrsti?
> (rad bi zamenjal vrstni red, kako isce HW, ker mi prvo najde megaraid...).
> Z ide sem to pocel, za scsi ne najdem kernel parametra.

iirc nekaj v stilu pci=reverse. poglej v kernel source doc direktorij,
tam je to nekje napisano.

> Drugo vprasanje:
> Intel-super-java-duper-mega web streznika za gledanje raid krmilnika nisem zazivel. Ne najde krmilnika.
> Je to komu uspelo, kak hint?

z web zadevo se nisem niti ukvarjal, samo z cli zadevo ... ki je en dan
delala, naslednji pa ne vec sploh.

> Ko je bil megaraid v jedru, ni bilo tezav. Sedaj, ko je pomoduliran, mi po rebootu zgine vse na sdb iz /dev.
> V proc/partitions lepo vidim /sdb disk. Ce naredim mknod seanso za sdb, lahko mountam, pisem itd po diskih,
> Vendar moram to narediti vsakic po rebootu, kar je grdo in duhamorno.
> Ocitno sem nekaj grdo spregledal...
> Resitev z mknod v /etc/rc.d/rc.local je tako grda, da odpade.

a ni /etc/modules.conf taprava stvar za to? sicer ne poznam slacka v
creva ...

--

Jure Pečar
http://jure.pecar.org