[LUGOS] izginuli vpis /dev/sdb , megaraid zabava

Iztok Saje iztok.saje at mobitel.si
Wed Jun 8 13:49:23 CEST 2005

Malce se mi fuzla.

Na novi igraci ozivljam Intel SRCS28X (2 Tb SATA, RAID-5)...
Slackware-predvcerajsnji-current z 2.6.11.9 jedrom.

Prvo sem ga zazivel z gonilniki v jedru. Nekako dela.
Za boot disk sem popatchal driver, ampak to ni del te zgodbe.

Prvo vprasanje:
Dva SCSI gonilnika. Kako jedru dopovem, da je /dev/sda drugi po vrsti?
(rad bi zamenjal vrstni red, kako isce HW, ker mi prvo najde megaraid...).
Z ide sem to pocel, za scsi ne najdem kernel parametra.

Drugo vprasanje:
Intel-super-java-duper-mega web streznika za gledanje raid krmilnika nisem zazivel. Ne najde krmilnika.
Je to komu uspelo, kak hint?
Obstoja kak normalni proggy, ki DELA?
To sem nasel, da z lsmod gleda, kaj naj nadzira. Bljah.
Torej gremo z moduli. Pa-pa bootanje s tega diska.

Tretje vprasanje:
Seveda so sedaj moduli megaraid_mm in megaraid_mbox.
Lahko to kar z mv spremenim v megaraid, da bo
bedasti Web_Console nasel, kaj ima za sofirati?
Ali to sploh dela (glej drugo vprasanje)?
Nalozim module, diski delajo. Vendar:

Cetrto vprasanje:
Aaaargh!
Muca papala /dev/sdb z vsem skupaj.
Ko je bil megaraid v jedru, ni bilo tezav. Sedaj, ko je pomoduliran, mi po rebootu zgine vse na sdb iz /dev.
V proc/partitions lepo vidim /sdb disk. Ce naredim mknod seanso za sdb, lahko mountam, pisem itd po diskih,
Vendar moram to narediti vsakic po rebootu, kar je grdo in duhamorno.
Ocitno sem nekaj grdo spregledal...
Resitev z mknod v /etc/rc.d/rc.local je tako grda, da odpade.

LP

Iztok