[LUGOS] izginuli vpis /dev/sdb , megaraid zabava

Blaz Podrzaj b at thz.net
Wed Jun 8 14:57:58 CEST 2005

On Wed, 8 Jun 2005, Iztok Saje wrote:

> Seveda so sedaj moduli megaraid_mm in megaraid_mbox.
> Lahko to kar z mv spremenim v megaraid, da bo
> bedasti Web_Console nasel, kaj ima za sofirati?

Načeloma lahko spreminjaš imena, ne bo nič škodilo.

> Muca papala /dev/sdb z vsem skupaj.
> Ko je bil megaraid v jedru, ni bilo tezav. Sedaj, ko je pomoduliran, mi
> po rebootu zgine vse na sdb iz /dev.
> V proc/partitions lepo vidim /sdb disk. Ce naredim mknod seanso za sdb,
> lahko mountam, pisem itd po diskih,

A Slack current že uporablja udev? Če je odgovor ja, potem poglej v
/etc/udev/scripts. Tu notri bi morala biti skripta ki ob bootu kreira sd
device fajle. Problem pri tebi (po mojem) pa je, da se ti udev štarta še
preden si naložil module za scsi adapter. Ker ta udev skripta gleda v
/sys/bus/scsi/devices in moduli še niso naloženi, notri ne bo našla
pointerja za omenjen hardver. Zakaj take reči v Fedori recimo delujejo?
Odgovor se glasi zato, ker se vsi potrebni moduli naložijo že prek initrd.

To vse je moja domneva, če drži, potem boš moral pač modul naložiti preden
se ti poženejo udev skripte.

lp,B