[LUGOS] MySQL 4.1 & php 4.3.11

Borut Mrak b at aufbix.org
Tue Jun 7 19:18:27 CEST 2005

On Tuesday 07 of June 2005 13:10, Matija Abram wrote:
> Verjetno ni problem v kakih napačnih nastavitvah v my.cnf al pa kej
> podobnega. Stvar je v tem, da imas ti skoraj gotovo, še vedno ta staro
> verzijo php_mysql nesto, ki je bla bildana za 4.0 mysql. Mi smo meli
> tak problem na Fedori Core 3 in ker ni obstajalo nobenega rpm-ja od
> php_mysql za php4 in mysql 4.1.13 je bla najbol enostavna varjanta, da
> smo počli gor php5 in najdli rpm php_mysql za php5 in mysql 4.1.
>
> Takih problemov jest na Debianu nisem mel. Seveda lahko stvar rešiš
> tako, da greš sam kompajlat php_mysql za take verzije kot jih ti
> uporabljaš.

Takih problemov ti na Debianu nisi imel izkljucno zato, ker Debianov mysql 4.1
ze po defaultu v my.cnf ima tisti old_passwords=1.

Vsi programi v Debianu so namrec linkani ali z libmysqlclient10 ali 12, se
pravi mysql 3.23 ali 4.0. Brez te nastavitve bi bilo v distribuciji vse, kar
je zlinkano z libmysqlclient, cisto neuporabno, ce bi hotel uporabljat mysql
4.1.

Ce si(sem) pa imel prej na masini mysql 4.0 in si(sem) ga upgradal na 4.1 in
nisi(nisem) dovolil, da packaging system sam paca po my.cnf, potem si(sem)
imel tocno ta problem, ki je bil v tem threadu opisan in si(sem) ga resil z
malo googlanja.

lp,
Borut.
--