[LUGOS] MySQL 4.1 & php 4.3.11

Matija Abram matija.abram at gmail.com
Tue Jun 7 13:10:05 CEST 2005

On 6/6/05, bostjan at e-slo.net <bostjan at e-slo.net> wrote:
> Naredil sem upgrade MySQL na 4.1 iz 4.0.
>
> Zdaj imam pa problem pri php aplikacijah pri povezovanju na mysql.
> Kako bi najlažje rešil na enostaven na&#269;in, da nebi bilo treba zaenkrat
> predelovati php aplikacij.
> Sem že pregledal ve&#269; manualov, samo mi ni ni&#269; jasno. Mi kdo to razloži
> na kme&#269;ki na&#269;in, kako je rešil to.
>
> Lp,
>
> Boštjan

Verjetno ni problem v kakih napačnih nastavitvah v my.cnf al pa kej
podobnega. Stvar je v tem, da imas ti skoraj gotovo, še vedno ta staro
verzijo php_mysql nesto, ki je bla bildana za 4.0 mysql. Mi smo meli
tak problem na Fedori Core 3 in ker ni obstajalo nobenega rpm-ja od
php_mysql za php4 in mysql 4.1.13 je bla najbol enostavna varjanta, da
smo počli gor php5 in najdli rpm php_mysql za php5 in mysql 4.1.

Takih problemov jest na Debianu nisem mel. Seveda lahko stvar rešiš
tako, da greš sam kompajlat php_mysql za take verzije kot jih ti
uporabljaš.

LP
Matija

--
The sun is shining and the grass is green.
Under the three feet of snow, I mean.