Fwd: Re: [LUGOS] MySQL 4.1 & php 4.3.11

bostjan at e-slo.net bostjan at e-slo.net
Mon Jun 6 14:42:47 CEST 2005

Pričakoval sem resni odgovor, kaj se da narediti.

To je eden primer od težav:
"PunBB reported: Unable to connect to MySQL server. Access denied for user
'xxxx'@'localhost' (using password: YES)" (Pa tisti xxxx so napisani namesto
pravega userja, da nemo spet kdo rekel, če sem pozabil spremeniti).
To mi javlja pri različnih forumih in drugih aplikacijah. Pa nebi rad vse
moril, da greje spreminjat vse.

Lp,

Boštjan