[LUGOS] jedro FC2 2.6.9_1.6 in download .iso-jev

Žiga Böhm Ziga.Boehm at Vseved.net
Fri Jan 21 01:23:40 CET 2005

Dne četrtek 20. januarja 2005 23:33 je JK napisal(a):
| [...]
| Jure si naj na naslovu napake izmisli read-only port - za en bit pa res
| ne flikneš preč 256Mb in zanesljivosti (v linearnem načinu naj bi bil ta
| mogoč praktično kjerkoli do 1Gb).
| [...]

je mogoče, da je jk eden tistih sociologov, ki se vsake toliko spomnijo, da bi
za namene svojih raziskav mučili uporabnike različnih e-dopisnih list!? če me
spomin ne vara, je lugosov dopisni seznam nekoč nekaj podobnega že doživel...

lp,
žiga b.