[LUGOS] jedro FC2 2.6.9_1.6 in download .iso-jev

JK joze.klepec at siol.net
Thu Jan 20 23:33:56 CET 2005

Jure Pe_ar pravi:

>u ja, ce hoce kdo en test case ... imam en p200 s 64mb rama, kjer je foo
>tocno en sam bit. z masino se da normalno delati z meseci uptajma, potem pa
>kar naenkrat skrivnostno oopsne kernel ...
>
>bi bla zanimiva za kak projekt, ki bi se ukvarjal z odpornostjo na hw
>napake.

Alesu, Gregorju in Juretu lepa hvala

Vrag ve kaj je, sumim pa spet na Asusov eth0 (8139) na plati ali pa na
preklemanski SiOLov modem. Bom probal izklopit HW varianto za zdaj... .
RAM upam da ni - overclockan ni bil nikoli, prenapetostne filtre imam pa
tudi.
Jure si naj na naslovu napake izmisli read-only port - za en bit pa res
ne flikneš preč 256Mb in zanesljivosti (v linearnem načinu naj bi bil ta
mogoč praktično kjerkoli do 1Gb).
V odgovor Alesu: #2 CD (sicer najdaljsi prenos) se sploh ne pretoci, o
zanesljivost uradnega streznika pa ne dvomim. Bi bilo zanimivo prenesti
DVD, kar je pod P 2.0 šlo ko keks.
Chkrootkit sicer nikjer drugje kot na jedru ne najde nič, ampak je to
verjetno problem instalacije, ker sem zradiral stara jedra 2.6.7.x (in
se fejst zeznil, vem).