[LUGOS] jedro FC2 2.6.9_1.6 in download .iso-jev

JK joze.klepec at siol.net
Fri Jan 21 17:18:41 CET 2005

Aleš, hvala.

Tako zelo natančni odgovori so zame skoraj neuporabni. Je pa OK vedet,
da je na vaši strani vse lepo in prav - torej naj začnem menjat kartice,
modem, kable, itd.
Ni skrbi, zadnjič sem si takole zafural sistem pod jedrom 1.3.x
(Caldero), zdaj pa sem staro napako spet ponovil. Bom na koncu naredil
reinstall in adijo težave.

Žiga,

Sovražim pisanje v stilu "lahko bi". Ampak ne gre drugače.
Kaj je read-only port, ZELO dobro vem. Košček spomina (tipično
8/16/24/32/64 bitov) rezerviran za branje z neke naprave. To nastavi
tudi programje (konkreten primer: Etherlink III ISA/EISA nastavitveni
program, Windows premetava porte kot si zaželi - domnevam enako Linux).
Podobno bi lahko z nizkonivojskim gonilnikom nastavil navidezen
dead-only port. Restriktiral bi oba dostopa do neke lokacije: R&W. V
Linuxu je to po moje izvedljivo. Preprosta varianta: programčič, ki
lokacijo zasede z absolutnim naslovom in se dela kot da je tja naložil
del svoje kode.
Po podobnem načelu deluje datotečni sistem za HDD/FDD, zakaj ne bi še
spominski sistem za RAM. To varianto sem že nekje videl in deluje.
Lahko  tudi napišeš TSR, gonilnik za OS, ki bo idejo udejanil. Ampak
mislim, da nekaj podobnega zanesljivo že obstaja. RAM je bil drag ko
žafran že od nekdaj in okvarjenega je dovolj povsod - po moje zadošča le
to, da imaš OK prvih 1024K/določeno območje, drugo je itak lahko na pol
kaput.

lp, JK