[LUGOS] Problem s sasl MySQL avtentifikacijo

Miha Furlan miha at furlan.biz
Thu Jan 20 17:56:28 CET 2005

Pozdravljeni!

Postavljam postfix mail strežnik, z virtual userji v mysql-u -
avtentifikacijo teh opravlja Cyrus sasl. Vse je že delovalo, vendar sem
pred kratkim posodobil Courier pop in imap strežnika, zaradi sedaj od
njiju ločene kode za avtentifikacijo. Obenem sem mimogrede nanovo
prevedel še Cyrus SASL, preko katerega naj bi postfix avtentificiral
virtualne uporabnike. Drugih sprememb ni bilo.

Tukaj se je zataknilo. SASL sedaj jamra, da ne uspe usposobiti sql
knjižnjice, ker naj bi mysql client library ne delovala. V logih najdem
tole:

root at server1:/var/log# tail /var/log/syslog
Jan 19 22:13:12 server1 postfix/smtpd[1747]: SQL engine 'mysql' not
supported
Jan 19 22:13:12 server1 postfix/smtpd[1747]: auxpropfunc error no
mechanism available

Med prevajanjem pa tole:
root at server1:/src/cyrus-sasl-2.1.19# more test | grep SQL
checking SQL... enabled
checking for mysql_select_db in -lmysqlclient... (cached) no
configure: WARNING: MySQL library mysqlclient does not work

Med posodobitvijo se mysql-ovih knjižnjic nisem dotikal. So lepo
prisotne na svojem mestu. Nekje sem prebral, da mi mogoče manjka libz.
Tudi to imam. Vse s problemom povezane knjižnice sem nanovo naložil,
ampak napaka je ostala. Sanja se mi ne, v čem je problem.

Upam, da nisem preveč zbegano povedal, stvar me namreč spravlja že
pošteno ob živce. Vsaka pomoč je zaželjena (=!

Lep pozdrav,
Miha