[LUGOS] Problem s sasl MySQL avtentifikacijo

Jure Pe_ar pegasus at nerv.eu.org
Thu Jan 20 20:03:14 CET 2005

On Thu, 20 Jan 2005 17:56:28 +0100
Miha Furlan <miha at furlan.biz> wrote:

> Med prevajanjem pa tole:
> root at server1:/src/cyrus-sasl-2.1.19# more test | grep SQL
> checking SQL... enabled
> checking for mysql_select_db in -lmysqlclient... (cached) no
> configure: WARNING: MySQL library mysqlclient does not work
>
> Med posodobitvijo se mysql-ovih knjiĹžnjic nisem dotikal. So lepo
> prisotne na svojem mestu. Nekje sem prebral, da mi mogoče manjka libz.
> Tudi to imam. Vse s problemom povezane knjiĹžnice sem nanovo naloĹžil,
> ampak napaka je ostala. Sanja se mi ne, v čem je problem.

Odlicno, 3/4 posla si ze opravil. Sedaj se enkrat poglej v direktorij, kjer
si prevajal sasl, datoteke, ki jih je za sabo pustil configure. Tam ponavadi
pise, kaj je bil razlog, da mu ni uspelo prevesti testnega programcica in ga
zlinkati z vsemi potrebnimi knjiznicami.

--

Jure Pečar
http://jure.pecar.org/