[LUGOS] Re: X-i se nocejo startati

polz polz at aufbix.org
Wed Jan 19 21:49:54 CET 2005

On Wednesday 19 of January 2005 20:17, Uros Trebec wrote:
> the strange ways of linux :)
Niti ne.
Prej cudnosti Gnome-a, verjetno samo pri tej distribuciji.
Ce se prijavljas prek xdm (ali cesa dovolj podobnega), se ti ob loginu
zazene Xsession skripta. Na Debianu jo najdes pod
/etc/X11/Xsession . Ta skripta potem prebere /etc/X11/Xsession.options.
Ce je v /etc/X11/Xsession tako nastavljeno, lahko, ce obstaja, pozene
~/.xsession uporabnika, ki se prijavlja.
Napake se zapisujejo v ~/.xsession-errors .

Splaca se torej pregledati te file in tam odkriti vzrok za nedelovanje.

Prosti O.S. so fini prav zato, ker lahko kopljes po crevih, dokler ne najdes
zuzka. Treba si je samo drzniti in imeti dovolj mocan zelodec, da to storis.