[LUGOS] Sestevanje prometa

Stojan Rancic stojan at aufbix.org
Mon Jan 17 17:38:38 CET 2005

Damir Dezeljin wrote:
> Za monitoriranje cele mreze se mi zdi kar fajn aplikacija 'ntop', pa
> ceprav se ne znajdem najbolje v outputu.
>
> Kaj pa za monitoriranje npr. e-mailov (npr. koliko maila (stevilo in
> velikost) dobijo posamezni uporabniki)?

Svoj cas sem jaz delal stetje counterjev z iptables (per dst/src port)
ter potem zbiranje in risanje grafov z rrdtool ..  Malo se moras
pomatrat, da napises iptables accounting rule ter da sestavis rrdtool
fajl, kjer se ti potem podatki zbirajo, ampak grafi so pa potem cist
lustni in narejeni tocno tebi po meri.

LP, Stojan