[LUGOS] Sestevanje prometa

Damir Dezeljin programing at mbss.org
Mon Jan 17 17:31:02 CET 2005

Fantje (in dekleta) junaki ;)

A mi zna kdo svetovati kaj za en SW naj uporabljam na Linuxu za avtomatsko
generiranje 'lepih' grafov, ki bi povedali kaj in kam se pretakajo stvari
preko http-ja. Ena varjanta je npr. webalizer, a jaz bi rad nekaj kar bi
mi tudi povedalo koliko je bilo pretoceno iz dolocene domene na dolocen
racunalnik (ali pa vsaj skupno iz dolocene domene).

Za monitoriranje cele mreze se mi zdi kar fajn aplikacija 'ntop', pa
ceprav se ne znajdem najbolje v outputu.

Kaj pa za monitoriranje npr. e-mailov (npr. koliko maila (stevilo in
velikost) dobijo posamezni uporabniki)?

Lp,
Dezo