[LUGOS] Sestevanje prometa

Borut Mrak b at aufbix.org
Mon Jan 17 18:59:25 CET 2005

Damir Dezeljin wrote:

> A mi zna kdo svetovati kaj za en SW naj uporabljam na Linuxu za avtomatsko
> generiranje 'lepih' grafov, ki bi povedali kaj in kam se pretakajo stvari
> preko http-ja. Ena varjanta je npr. webalizer, a jaz bi rad nekaj kar bi
> mi tudi povedalo koliko je bilo pretoceno iz dolocene domene na dolocen
> racunalnik (ali pa vsaj skupno iz dolocene domene).

Ce imas isti log za vec domen (in noter zapisan virtualhost, sicer je to
useless :-), potem priporocam awstats za web. Ce imas loge posebej pa
pac kar hoces.

Ali slucajno mislis, koliko podatkov je bilo pretocenih s strani na
*.dsl.siol.net? Potem to ni to... Bi moral pogledat, mogoce pa awstats
podpira kaj takega, ali pa kateri drug log analyzer.

> Kaj pa za monitoriranje npr. e-mailov (npr. koliko maila (stevilo in
> velikost) dobijo posamezni uporabniki)?

ce imas postfix, pflogsumm.

lp,
Borut.