[LUGOS] pingo

Andrej Mršek andrej.mrsek at volja.net
Fri Jan 14 07:41:33 CET 2005

Default poti za RH so:

/etc/httpd/conf/httpd.conf
Tvoje strani se začnejo pod /var/www/html/ (kar je navedeneo v httpd.conf.

Če bi prebral VSE o redhatu, kot je napisal Gasper, potem bi zagotovo
našel ta famozni httpd.conf, maš tudi kako orodje, recimo find ali pa
locate, s katerim iščeš. Poglej si dokumentacijo na www.apache.org, če
uporabljaš Apache.

LP, Andrej