[LUGOS] pingo

Gašper Lakota - Jeriček gasper at bsnet.eu.org
Thu Jan 13 23:18:10 CET 2005

slemo wrote:
> Sem pogledu in prebral vse o redhatu, tak kot mi  je napisal Gasper."
> httpd.conf " pa mi ne najde. Sem vpisal pa ni nic, kot da jo ni. Poglej,
> sej ce napisem v browser localhost mi prikaze test page, toda ne vem kam
> naj shranim mojo sran, da bo namesto testne tam prikazana moja. To me muci.

Poglej si tole:
*http://www.redhat.com/docs/manuals/linux/RHL-9-Manual/ref-guide/ch-httpd.html
ker ti v drugem odstavku piše, da je po defaultu na rh9 'httpd.conf' v
'/etc/httpd/conf/'.
Nadalje ti piše v
http://www.redhat.com/docs/manuals/linux/RHL-9-Manual/ref-guide/s1-apache-config.html
pod točko 10.5.23 (ali ctrl+F in vpišeš 'DocumenRoot' - seveda brez
enojnega narekovaja), da je default za DocumentRoot '/var/www/html'.

Ustvari tam notri svoj index.html (ja, v direktoriju /var/www/html), v
katerega vpiši '<html><title>glej ga zlomka,
svojem browserju. Opazuj, kaj se spremeni.

Upam, da je dovolj nazorno povedano,