[LUGOS] pingo

Blaz Podrzaj b at thz.net
Fri Jan 14 09:02:45 CET 2005

On Thu, 13 Jan 2005, slemo wrote:

> Sem pogledu in prebral vse o redhatu, tak kot mi  je napisal Gasper."
> httpd.conf " pa mi ne najde. Sem vpisal pa ni nic, kot da jo ni. Poglej, sej
> ce napisem v browser localhost mi prikaze test page, toda ne vem kam naj
> shranim mojo sran, da bo namesto testne tam prikazana moja. To me muci.

Mal si pa zakompliciral ane? Tebi manjkajo osnove. Zgleda tako, kot bi
hotel iz vrtca direkt na faks.

Ti moraš povrsti vsaj preletet tole dokumentacijo. Web konfiguracija je pa
šele pod točko 3 in 4. Skratka ne ukvarjaš se ravno z začetniškimi
problemi.

1. http://www.redhat.com/docs/manuals/enterprise/RHEL-3-Manual/step-guide/
2. http://www.redhat.com/docs/manuals/enterprise/RHEL-3-Manual/admin-guide/
3. http://www.redhat.com/docs/manuals/enterprise/RHEL-3-Manual/sysadmin-guide/