[LUGOS] cygwin tezave

Žiga Böhm Ziga.Boehm at Vseved.net
Fri Feb 25 10:08:31 CET 2005

Dne petek 25. februarja 2005 08:50 je Rok Krajnc napisal(a):

| Nastavi drug ip IN ime za linux kot za windows.

zal, sem poskusil tudi to, a koncni rezultat se v nicemer ne spremeni.

| Načeloma tudi ni pametno imeti na isti switch/hub priključene
| računalnike, ki so v različnih subnetih (tako sem te razumel).

sam mimo nekoliko bolj zapletenih notranjih routing tabel, ne vidim dodatnih
tezav, ki bi jih pri usmerjanju vecih subnetov lahko dejansko imel
switch/hub. vecletna brezhibna praksa (z izjemo trenutnih tezav s cygwin, ki
pa niso nujno povezane z delovanjem switchov/hubov) me v mojem prepricanju
samo dodatno utrjujeta - vendar ti bom hvalezen, ce me bos usmeril na
kakrsnokoli dobro dokumentacijo, ki bo spremenila moje (morda hudo zmotno)
prepricanje. pravijo, da je "motiti se", človeško in zase to povsem
verjamem. ;-)

| Poskusi jih dati v različne poole (če uporabljaš dhcp), in lahko tako
| določiš kaj lahko kak operacijski sistem počne in kaj ne.

to bi sicer res bila moznost, da so vsi racunalniki v istem subnetu, vendar za
linux kliente ne zelim, da so v isti skupini kot windows klienti. privzeta
skupina 192.168.0.0/24 mi je enostavno prevec genericna, ceprav je ravno v
kontekstu (ms windows) racunalnikov, ki se veliko prenasajo med razlicnimi
lokacijami najveckrat privzeta prednastavljena vrednost. ce je klient, ki se
priklaplja v mojo mrezo, iz vrst win sistemov, lahko torej dobi/uporablja
tipicno ms genericen ip, sicer dobi ip iz skupine, ki je veliko teze
uganljiva.

| Zakaj pa sploh imaš računalnike v različnih subnetih?

enostavno ne zelim, da se vsi servisi, ki so na voljo linux sistemom vidijo
tudi v win sistemih, pri cemer ne zelim kakorkoli vpletati pozarnega zidu.
najenostavnejsa realizacija, ki ustreza taksnim okvirom, je torej uporaba
razlicnih subnetov, pri cemer je edina sticna tocka (bridge) med njima
streznik. no, po drugi strani mi taksna postavitev nekoliko pomeni tudi
dodatno varovalo, za primer, ce se mi kdaj slucajno zgodi, da se streznik
pomotoma znajde izpostavljen internetu. vem, smesno, ampak zakaj ne.

| lp, Rok

hvala za ideje in lp tudi tebi,
ziga b.