[LUGOS] cygwin tezave

Rok Krajnc rok.krajnc at sklab.org
Sat Feb 26 13:07:06 CET 2005

Žiga Böhm wrote:

>zal, sem poskusil tudi to, a koncni rezultat se v nicemer ne spremeni.

Hotel sem reči: uporabi drug ip (iz drugega subneta) in drugo ime (iz
druge domene).
To bi bila enostavna rešitev problema, ni pa rečeno, da bo delala.

>sam mimo nekoliko bolj zapletenih notranjih routing tabel, ne vidim dodatnih
>tezav, ki bi jih pri usmerjanju vecih subnetov lahko dejansko imel
>switch/hub. vecletna brezhibna praksa (z izjemo trenutnih tezav s cygwin, ki
>pa niso nujno povezane z delovanjem switchov/hubov) me v mojem prepricanju
>samo dodatno utrjujeta - vendar ti bom hvalezen, ce me bos usmeril na
>kakrsnokoli dobro dokumentacijo, ki bo spremenila moje (morda hudo zmotno)
>prepricanje. pravijo, da je "motiti se", človeško in zase to povsem
>verjamem. ;-)

Če praviš da obvladaš, ti seveda verjamem. Na žalost večina ljudi ne, in
je bolje da se ne ubadajo s takimi (dejansko naprednimi) konfiguracijami
omrežij. Zato sem tudi napisal, kar sem.
Linux zna biti _preveč_ fleksibilen :)

>to bi sicer res bila moznost, da so vsi racunalniki v istem subnetu, vendar za
>linux kliente ne zelim, da so v isti skupini kot windows klienti. privzeta
>skupina 192.168.0.0/24 mi je enostavno prevec genericna, ceprav je ravno v
>kontekstu (ms windows) racunalnikov, ki se veliko prenasajo med razlicnimi
>lokacijami najveckrat privzeta prednastavljena vrednost. ce je klient, ki se
>priklaplja v mojo mrezo, iz vrst win sistemov, lahko torej dobi/uporablja
>tipicno ms genericen ip, sicer dobi ip iz skupine, ki je veliko teze
>uganljiva.

Če bo že kdo tako dober, da ti bo vdrl v mrežo, ne bo imel problemov z
subneti, ki niso 'privzeti'.

>enostavno ne zelim, da se vsi servisi, ki so na voljo linux sistemom vidijo
>tudi v win sistemih, pri cemer ne zelim kakorkoli vpletati pozarnega zidu.
>najenostavnejsa realizacija, ki ustreza taksnim okvirom, je torej uporaba
>razlicnih subnetov, pri cemer je edina sticna tocka (bridge) med njima
>streznik. no, po drugi strani mi taksna postavitev nekoliko pomeni tudi
>dodatno varovalo, za primer, ce se mi kdaj slucajno zgodi, da se streznik
>pomotoma znajde izpostavljen internetu. vem, smesno, ampak zakaj ne.

Namesto požarnega zidu lahko še vseeno uporabiš tcp wrappers in če imaš
win in linux računalnike v različnih poolih ...
Glede varnosti: računalnike (vsaj win, če uporabljaš dhcp pa tudi linux)
se tudi da (na ne preveč težek način) prepričati, da bi dobili ip iz
drugega subneta, in ker so priključeni na isti switch, bodo preprosto
videli računalnike iz tistega subneta.

Z IP aliasi sem imel že cel kup problemov. Svetujem inštalacijo druge
mrežne kartice (dandanes minimalni strošek), ki jo zaradi mene lahko
priključiš tudi na isti switch.

Sem malo tudi pogooglal za source od kdm, kjer se pojavi ta tvoja napaka
in na hitro pogledal - če ne bo pomagala sprememba imena, bo pa dodatna
kartica :)

lp, Rok