[LUGOS] cygwin tezave

Rok Krajnc rok.krajnc at sklab.org
Fri Feb 25 08:50:30 CET 2005

Žiga Böhm wrote:

>zdravo vsem!
>
>s temle se mucim ze nekaj casa in ne uspem najti resitve...
>
>v svoji mrezi imam postavljenih nekaj racunalnikov, ki se praviloma
>uporabljajo kot tipicni x terminali - tipa tanki klienti - pri cemer
>uporabljajo ip stevilke iz subnet skupine, ki jo tu imenujem LINUXIP. no,
>nekaj izmed teh klientov imajo poleg tega tudi moznost lokalnega bootanja
>nanje nalozenih windows sistemov - pri cemer slednji v tem primeru
>uporabljajo ip stevilke iz druge subnet skupine, recimo ji WINDOWSIP.

> [...]
Nastavi drug ip IN ime za linux kot za windows.
Načeloma tudi ni pametno imeti na isti switch/hub priključene
računalnike, ki so v različnih subnetih (tako sem te razumel). Poskusi
jih dati v različne poole (če uporabljaš dhcp), in lahko tako določiš
kaj lahko kak operacijski sistem počne in kaj ne.

Zakaj pa sploh imaš računalnike v različnih subnetih?

lp, Rok