[LUGOS] Tiskanje

Bostjan Strumbelj bostjan.strumbelj at siol.net
Thu Dec 8 15:29:19 CET 2005

Ziv!

Daj zaupaj model tiskalnika. Pri HP bos dobil izpis fontov na papir s
pravilno kombinacijo gumbov na tiskalniku -- izvrze ti testno stran in
ponavadi se da dobiti tudi seznam vgrajenih pisav.

Druga pot ti je pregled prirocnika - spisek prilozenih pisav je ponavadi v
specifikacijah. Ce to ni uspesno pa ostane se brskanje po netu.

---
Mi je pa situacija smesna -- imam LJ 6L in je ze precej v letih, samo 1Mb
spomina in brez dodatnega diska, pa nikoli se nisem imel problemov s
tiskanjem PS datoteke in pisavami. Morda tvoj printer zahteva kaksne dodatne
nastavitve, katere se pa v vecini primerov ce ni neposredne konfiguracije
preko gumbov nastavi le v Windows.

Drugace pa je postopek kakrsnega izvajas (dl fontov neposredno pred
tiskanjem) v taksnem primeru obicajen.

Lp,
b.