[LUGOS] Tiskanje

Blaz Podrzaj b at thz.net
Thu Dec 8 17:08:52 CET 2005

On Thu, 8 Dec 2005, Bostjan Strumbelj wrote:

> Mi je pa situacija smesna -- imam LJ 6L in je ze precej v letih, samo 1Mb
> spomina in brez dodatnega diska, pa nikoli se nisem imel problemov s
> tiskanjem PS datoteke in pisavami. Morda tvoj printer zahteva kaksne dodatne
> nastavitve, katere se pa v vecini primerov ce ni neposredne konfiguracije
> preko gumbov nastavi le v Windows.

Če jaz zastopim Gregorja, on ne bi rad vsakič znova uploadal vseh
potrebnih fontov v printer ampak samo manjkajoče. Jasno, če bi manjkali
vsi potrebni fonti, bi uploadal vse :) gre zgolj za "speed optimization".
Pri avtomatizaciji tega procesa ti izpis vseh fontov na list papirja
verjetno ne koristi kaj prida :) edino če imaš zraven printerja še scanner
z OCR softverom ter robotka, ki ti list fizično prestavi s printerja na
scanner in pritisne gumb za scann :) potem ti OCR prebere scann in izpiše
rezultat v ASCII datoteko... ti jo samo še grepaš in sedaš  iz te
datoteke kar te zanima (imena fontov) v svoj spooling sistem :) Skratka
pis of kejk :)

To da se da zadevo nastavljati samo prek gumbov in Windowsou je preprosto
smešno, še posebej če gre za PS printer. Že sam PS dokument, ki
odhaja v print vsebuje vse potrebne nastavitve za dotični printer... za to
poskrbi GS.

lp,B