[LUGOS] Tiskanje

Blaz Podrzaj b at thz.net
Thu Dec 8 12:06:19 CET 2005

On Thu, 8 Dec 2005, Gregor Malensek wrote:

> Zanima me, ce je mozno na kakrsenkoli nacin iz linuxa izvedeti, kaksne fonte
> ima printer v memoriji. Problem je sledec. Imam laserski printer na katerega
> printam z linuxa v postscriptu. Da printer izpisuje prave fonte pred samim
> izpisom posljem na printer fonte, ki jih potrebujem za sam izpis. Printer si
> fonte zlozi v memorijo in tam tudi ostanejo dokler printerja ne ugasnemo.
> Sedaj me zanima, ce obstaja opcija, da bi pred samim izpisom preveril,
> kateri fonti so na printerju ze nalozeni in bi po potrebi nalozil samo
> mankajoce fonte.

Kolikor jaz zastopim te reči, bi moral ti vprašat printer katere fonte ima
on pa bi ti nazaj vrnil rezultat poizvedbe. Torej, vse skupaj je stvar
jezika, ki ga govori printer - v tvojem primeru PS. S kakšno PS sekvenco
boš moral prepričat printer, da ti vrne željeno prek bi-di povezave, v
nasprotnem primeru bo šel rezultat na papir.

Torej, treba se je naučit jezika, ki ga govori printer :)

lp,B