[LUGOS] Intel Extreme Graphics 855GM in TV-Out (S-VIDEO)

David Klasinc bigwhale at lubica.net
Mon Aug 22 20:47:09 CEST 2005

Banzai!

  Takole gre zgodba. Notebook z vgrajeno doticno graficno kartico, ki
uporablja shared memory. Kako usposobiti TV-Out oziroma S-VIDEO port
niti ni tako tezko izvedeti. Problem je sledec, da zadeva deluje tako
kot se ji sprdne. Priklopim kable, priklopim TV, preklopim na S-VIDEO
kanal na TVju, startam racunalnik in slika se pokaze, vse lepo dela.
Veselo klikam nekaj casa in pritisnem CTRL-ALT-BSPC, ubijem Xorg. Ko se
xdm zlozi nazaj slike na TVju ni vec.

No, ce sem cisto natancen nekaj celo je na ekranu. Ampak slika leti gor
in dol po ekranu in je cisto out of sync. Kaj je narobe nimam pojma.
Potem nobena kombinacija restartanja masine in priziganja TVja ne pomaga
vec. Slika je zjebana in to je to. Turobne misli se mi pletejo po glavi,
iscem sekire, ampak se premagam in ugasnem vse skupaj. Pridem cez cas
nazaj, probam se enkrat in slika spet je. Ubijem Xorg. Slika spet vsa
sfedlana. (In tako kar nekajkrat). Potem sem razvil teorijo, da mora
biti notebook na primarnem napajanju, ne na baterijah. Pa se ni izsla.
Je bilo vseeno kaj sem kam prikljucil. Vrstni red prikljucevanja kablov
(oziroma kabla S-VIDEO) in priziganja naprav.

Vse kar sem uspel najti je to, da so pri intlu rekli, da ima kartica
vcasih probleme z detekcijo teveja. Nevem ali je kaj na tem ali ne.

Ali kdo pod Linuxom uspesno uporablja to kartico in mu deluje TV-Out
tako kot treba? Mi odstopi xorg.conf? :)

PS: Po nedelovanju tega stvora sem zmanjsal reiser particijo, zraven
butnil se Win2000, instaliral driverje in stvar v bistvu lepo deluje.
Jezi me to, da Xorg vcasih delajo vcasih ne in ni nekega kljuca po
katerem bi lahko ugotovil kdaj in kako je to...

F1? Anyone? man? info? ;)

--
David!