[LUGOS] growisofs, root in prazni DVD+RW mediji

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Mon Aug 22 16:20:39 CEST 2005

Howdy!

Tomaž Zupan wrote:

>Dogaja se mi nekaj česar ne razumem, pa upam, da mi bo kdo lahko kaj
>razjasnil. Če poskušam kot root zapisati podatke na DVD+RW medij, ki je
>prazen (nov), se mi pojavlja napaka:
>:-( write failed: Input/output error

Sicer že 100 let nisem pisal na nov DVD+RW (navadno na star VD+RW ali pa
na DVD+R), tako da ne vem točno, kaj bi lahko bila težava.

Ali si morda kdaj poizkusil najprej formatirati medij? V manualu sicer
piše, da growisofs to naredi sam, ampak nikoli ne veš ... Morda je pa to
feature ;)

--
Peace!
  Mkx