[LUGOS] Intel Extreme Graphics 855GM in TV-Out (S-VIDEO)

Bostjan Janezic bostjan at japet.si
Mon Aug 22 22:27:19 CEST 2005

Pozdrav!
David Klasinc je rekel(la):
> No, ce sem cisto natancen nekaj celo je na ekranu. Ampak slika leti gor
> in dol po ekranu in je cisto out of sync. Kaj je narobe nimam pojma.
:) David, tukaj si se pa zlagal saj si pravilno ugotovil, da slika ni
sinhronizirana. Ocitno X server ob 'uboju' ne zna pravilno pognat
sinhronizacije, kar pa ocitno zna ob zagonu sistema. Za resitev problema
bos moral malo pogledat kako se pravilno sinhronizira s-video signal in
potem v dobrobit vseh malo pocackat po kodi X-ov, da bo zadeva pravilno
delovala. Jaz bi moral za te podatke malo pobrskat po enem debelem spehu,
kjer je to lepo razlozeno, kaksni so casi in napetosti za sinhronizacijo,
ampak vem, da bos hitreje to nasel na neti, morda bo pa kdo znal kar iz
glave strest, celo na tej listi. :)

Srecno!

lp, Bostjan Janezic