[LUGOS] bash skripta

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Tue Aug 16 16:24:20 CEST 2005

Howdy!

Žiga Böhm wrote:

>prosil bi za pomoc in sicer nekoga, ki je v pisanju bash skript nekoliko bolj
>vesc...
>
>ne razumem namrec povsem dobro spodnje alineje:
>[ -z "${VARNAME}" ] && VARNAME=nekaj
>
>zdi pa se mi, da podobno lahko dosezem tudi z:
>VARNAME=${VARNAME:-"nekaj"}
>
>ali pac?

V bistvu sta stvari funkcionalno ekvivalentni. Je pa res, da lahko prvo
variacijo razpišeš v

if test -z "${VARNAME}"; then VARNAME=nekaj; fi

in ta konstrukt ti bo delal tudi v ostalih Korn-like shellih (in nekaj
podobnega tudi z C shell), med tem ko je druga varianta popolni
BASHizem. Je pa druga varianta mnogo hitrejša, saj se izvede znotraj
osnovne instance interpereterja, med tem ko prva kliče zunanji proces
(konkretno: test).

--
Peace!
  Mkx