[LUGOS] bash skripta

Žiga Böhm Ziga.Boehm at vseved.net
Tue Aug 16 15:41:14 CEST 2005

zdravo!

prosil bi za pomoc in sicer nekoga, ki je v pisanju bash skript nekoliko bolj
vesc...

ne razumem namrec povsem dobro spodnje alineje:
[ -z "${VARNAME}" ] && VARNAME=nekaj

zdi pa se mi, da podobno lahko dosezem tudi z:
VARNAME=${VARNAME:-"nekaj"}

ali pac?

dejansko gre za to, da skusam preveriti, ce je neka spremenljivka ze
definirana in/ali je prazna (null) in jo v tem primeru nastaviti na neko
privzeto vrednost. v primeru, da je njena vrednost nenicelna, zelim to
vrednost ohraniti.

na zgornjo moznost, ki me bega, sem namrec naletel, ko sem iskal kaksne
alternative bi lahko se uporabil namesto spodnje.

hvala za pomoc,
ziga b.