[LUGOS] bash skripta

Martin Vuk martin at gollum.fri.uni-lj.si
Tue Aug 16 16:30:20 CEST 2005

Živijo,
On Tue, Aug 16, 2005 at 03:41:14PM +0200, Žiga Böhm wrote:
> prosil bi za pomoc in sicer nekoga, ki je v pisanju bash skript nekoliko bolj
> vesc...
>
> ne razumem namrec povsem dobro spodnje alineje:
> [ -z "${VARNAME}" ] && VARNAME=nekaj
ekvivalentno:
test -z "${VARNAME}" && VARNAME=nekaj

operator && izvede najprej ukaz na levi strani ([ -z $VARNAME ]) in če se ukaz
uspesno izvede, izvrši še ukaz na desni (VARNAME=nekaj) ter vrne rezultat zadnjega
ukaza. Če se levi ukaz ne izvede uspešno, operator &&  vrne rezultat a ne izvede desnega
ukaza. Tako dejansko operator && vrne logični in obeh ukazov, le da v
primeru, če že prvi ukaz vrne neuspeh, se z drugim ukazom ne trudi.

> zdi pa se mi, da podobno lahko dosezem tudi z:
> VARNAME=${VARNAME:-"nekaj"}
Verjetno res.

> na zgornjo moznost, ki me bega, sem namrec naletel, ko sem iskal kaksne
> alternative bi lahko se uporabil namesto spodnje.
Zakaj pa iščeš alternative? Ali spodnja možnost ne deluje, ali zgolj
zaradi lepšega?

LP Martin