[LUGOS] ko openldap crkne... (db corruption)

Jure Pecar pegasus at nerv.eu.org
Thu Apr 21 23:46:26 CEST 2005

On Thu, 21 Apr 2005 21:00:34 +0200
b at aufbix.org wrote:

> Na sreco sem pred tem pocetjem zbackupiral /var/lib/ldap, tako da se lahko
> igram kolikor hocem brez izgube podatkov. Ali mi lahko kdo, ki je bolj
> domac z OpenLDAP pove, kako to zdebugirat?
>
> Aja, ce kaj pomaga se verzije softvera:
> OpenLDAP 2.1.30 (Debianov paket 2.1.30-3)
>
> Zdaj sem opazil, da 2.1.30 ni niti blizu najnovejsi verziji, tako da bom
> preizkusil se 2.2, ce bo kaj bolje.

ce me spomin ne vara, imas nek util, ki ti zdumpa ldap bazo v plaintext ldif
format. ce to deluje, potem tezava res ni v bazi, pac pa v ldapu nad njo.

sicer se pa poglobi v bazico, ki ti je backend ... o gdbm ne vem kaj dosti,
svojcas sem prezivel marsikaj z bdb 2.7.7, po raznih mailing listah pa
berem, da so tudi z 3.x in 4.x verzijami avanture se vse prevec pogoste.
namrec defaulti za bdb so prav po gorenjsko zategnjeni, zato nucas tja nekam
k db fajlom dodati en DB_CONFIG, s katerim das  bazici malce vec
maneverskega prostora.

--

Jure Pečar
http://jure.pecar.org/