[LUGOS] ko openldap crkne... (db corruption)

b at aufbix.org b at aufbix.org
Thu Apr 21 21:00:34 CEST 2005

Zdravo.

Situacija: imam openldap imenik, napolnjen z nekaj malega podatkov (vanj so
preneseni uporabniki iz /etc/passwd z UID >= 1000 ter grupe, takisto GID
>=1000), ki ga lahko "unicim" z enim enostavnim ukazom:

pdbedit -i tdbsam -e ldapsam:ldap://localhost

(rad bi podatke, ki jih Samba shranjuje v /var/lib/samba v datotekah tdb
prenesel v LDAP).

ustavi se takoj, ko poskusi dodat prvi entry, to je DN za samo domeno, nato pa
connecti timeoutajo. Ko ustavim slapd (z /etc/init.d/slapd stop, traja nekaj
casa nato pa se vseeno ustavi), ne mores vsebine imenika izpisati niti s
slapcat, niti ne deluje ldapsearch (pri pognanem slapd), niti nic. Stvari jaz
ne znam vec rekonstruirat. Nisem sicer poskusil se enkrat pognat slapindex, to
lahko poskusim jutri, danes se mi ne da vec.

Na sreco sem pred tem pocetjem zbackupiral /var/lib/ldap, tako da se lahko igram
kolikor hocem brez izgube podatkov. Ali mi lahko kdo, ki je bolj domac z
OpenLDAP pove, kako to zdebugirat?

Aja, ce kaj pomaga se verzije softvera:
OpenLDAP 2.1.30 (Debianov paket 2.1.30-3)

Zdaj sem opazil, da 2.1.30 ni niti blizu najnovejsi verziji, tako da bom
preizkusil se 2.2, ce bo kaj bolje.

Se pa vseeno priporocam za kaksne ideje... sam nisem tako domac z LDAP-om, da bi
imel razvit instinkt za zavohat napako :-)

lp,
Borut.
--
AUFBIX:  "bojni vzklik, poziv na boj" (battle cry...)
http://aufbix.org/