[LUGOS] ko openldap crkne... (db corruption)

Borut Mrak b at aufbix.org
Fri Apr 22 09:46:05 CEST 2005

On Thursday 21 of April 2005 23:46, Jure Pecar wrote:

> ce me spomin ne vara, imas nek util, ki ti zdumpa ldap bazo v plaintext
> ldif format. ce to deluje, potem tezava res ni v bazi, pac pa v ldapu nad
> njo.

Ja, slapcat. Ne dela :-) Zato sem v subject napisal db corruption, sicer bi se
pritozeval nad slapd-jem...

> sicer se pa poglobi v bazico, ki ti je backend ... o gdbm ne vem kaj dosti,
> svojcas sem prezivel marsikaj z bdb 2.7.7, po raznih mailing listah pa
> berem, da so tudi z 3.x in 4.x verzijami avanture se vse prevec pogoste.
> namrec defaulti za bdb so prav po gorenjsko zategnjeni, zato nucas tja
> nekam k db fajlom dodati en DB_CONFIG, s katerim das  bazici malce vec
> maneverskega prostora.

Sem odkril, da je z openldap 2.2 bolje. Ce je to problem, potem ima mogoce
nova verzija kaksne bolje default nastavitve na tem podrocju... Moram se mal
stress testa naredit cez tole, ampak trenutno je srecno v produkciji (v
kateremkoli trenutku lahko revertam spremembe in vlecem podatke spet iz
tdbsam in /etc/passwd, zato sem zadevo kar vkljucil, saj ni toliko mission
critical.)

lp,
Borut.
--