[LUGOS] SQUID - MySQL logging

Stojan Rancic stojan at aufbix.org
Fri Apr 8 21:15:48 CEST 2005

Hojla jest,

Friday, April 8, 2005, 9:04:17 PM, si napisal(a):

> Želel bi naslednje:
> - avtentifikacija uporabnikov, torej ne more preko squida na internet, če v
> browserju
>   ne odtipka uporabniško ime/geslo
> - v mysql vpišem uporabnika+datum in ura prijave

> Ima kdo kakšne izkušnje kaj naj si ogledam v tej smeri, saj vem veliko je
> teh logging (account) sistemov, ampak po pravici - sem tukaj še vedno dobil
> pametne odgovore - prispeval pa bolj malo :)
> Za samo obdelavo podatkov (reporte) pa ker imam podatke v MySQL-u enostavno
> lahko napišem php skripto(e), da mi obdelajo podatke po želji.

Za obdelavo Squidovih logov obstajajo super orodja, kot naprimer
calamaris (dober seznam na
http://www.squid-cache.org/related-software.html ), kar se pa
avtentikacije tice poglej na
http://squid.visolve.com/squid/squid30/accesscontrols.html . Ce imas
squid kot transparent proxy in vklopljeno avtentikacijo moras vedeti,
da ti (vsaj pri 2.x) ne bo delovala avtentikacija na straneh, ki jih
uporabniki dostopajo prek Squida (omejitev funkcionalnosti transparent
proxyja..)

                                    GreetZ, Stojan
--
Going the speed of light is bad for your age.