[LUGOS] SQUID - MySQL logging

jest jest at softraja.com
Fri Apr 8 21:16:53 CEST 2005

Živjo Stojan,

ne takole bo:
1. Linux box + adsl + squid na port 80 direktno

Želje "modrega" vodstva:
vsak uporabnik ki želi dostopat do interneta, bo imel uporabniško ime/geslo
Zabeležiti je potrebno datum/uro dostopa do interneta, ter koliko časa je
bil na net-u
Izpis - mora biti dnevni.

Malce sem v dilemi, kaj in kako - oz. kje sploh začeti ?? ;)

lp