[LUGOS] SQUID - MySQL logging

jest jest at softraja.com
Fri Apr 8 21:04:17 CEST 2005

Živjo,

zopet malce težim z vprašanjem:

- imam SQUID proxy

Želel bi naslednje:
- avtentifikacija uporabnikov, torej ne more preko squida na internet, če v
browserju
  ne odtipka uporabniško ime/geslo
- v mysql vpišem uporabnika+datum in ura prijave

Ima kdo kakšne izkušnje kaj naj si ogledam v tej smeri, saj vem veliko je
teh logging (account) sistemov, ampak po pravici - sem tukaj še vedno dobil
pametne odgovore - prispeval pa bolj malo :)
Za samo obdelavo podatkov (reporte) pa ker imam podatke v MySQL-u enostavno
lahko napišem php skripto(e), da mi obdelajo podatke po želji.

Hvala lepa!