[LUGOS] kako arhivirati audio cd

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Sun Sep 26 20:17:05 CEST 2004

V ned, 26.09.2004 ob 19:54 je Jernej Vodopivec napisal(a):
> V tujini seveda ima vsaka drzava svojo zakonodajo in smejo trgovni
> prodajati izdelke, ki ustrezajo njihovi zakonodaji, ce pa uvoznik uvozi
> nek izdelek, mora za ustrezati vsem normam, ki jih opredeljuje slo.
> zakonodaja.
> Avtorsko zascito seveda uziva, ampak bo lastnik oz. njegov agent, ko bo
> odkril, da krsis avtorske pravice, urgiral preko ustreznih slo. institucij.

Ja se strinjam. Torej po tej logiki bo distributer moral poskrbeti za
spoštovanje zakona, oziroma če ne bo mogel, ne bo smel prodajati tega
izdelka.

> [...]
> izvedencem, ampak je nekdo od Jerovska, medtem ko sem se pogovarjal v
> sosednji pisarni, stikal po mojem racunalniku in videl, da programa za
> ripanje nisem imel kupljenega (nalozil sem si ga namrec le zato, da bi
> lahko naredili primerjavo v dveh racunalnikih z enakimi pogoji - saj je
> linux ze takoj odpadel, ker po njihovo ni primerjave, ce ripas z enim
> ali drugim programom, saj gre za popolnoma drugacne okoliscine!!!).
> In ti velestrokovnjaki (Flegar, Mozetic) so po propadu firme seveda
> zaposlili nekje drugje, kjer veselo nat..... naprej.

ja cisto razumem dilemo,
se srecujem neprenehoma s podobnimi (ne tehnicno, temvec vsebinsko). v
bistvu se verjetno vsi.

> Vsekakor me 3 maili na ta in oni naslov nic ne stanejo in bi jih
> tako-ali-tako poslal (zalozbi...) - no, jih tudi bom poslal. In
> sporocim, kaj pravijo.

ja sporoci, vsaj mene zelo zanima!

cao
andraz