[LUGOS] kako arhivirati audio cd

Jernej Vodopivec Jernej.Vodopivec at najdi.si
Sun Sep 26 19:54:18 CEST 2004

Andraz Tori wrote:
> Potem je to podobno kot da bi rekel, če so izdelki izdelani v tujini, se
> jim pa ni treba držat domačih A-testov... in po analogiji, če je izdelek
> iz tujine ne uživa avtorske zaščite... nisem pravnik, ampak verjetno
> ZASP vseeno ima neko veljavo, vprašanje je pa kakšno.
V tujini seveda ima vsaka drzava svojo zakonodajo in smejo trgovni
prodajati izdelke, ki ustrezajo njihovi zakonodaji, ce pa uvoznik uvozi
nek izdelek, mora za ustrezati vsem normam, ki jih opredeljuje slo.
zakonodaja.
Avtorsko zascito seveda uziva, ampak bo lastnik oz. njegov agent, ko bo
odkril, da krsis avtorske pravice, urgiral preko ustreznih slo. institucij.

> Verjetno boš daleč največ z najmanj energije naredil, če pošlješ lepo
> formulirano vprašanje na urad za varstvo potrošnikov (preko emaila).
> Potem se bo pa videlo, če so zainteresirani zadevo raziskat.
>
> Najlažje je ostati tiho, ampak o tem je že Niemoller vse povedal.
Za vsak slucaj bom cd poskusil skopirati se z drugo cd enoto, ceprav bi
ta morala spilati tako, kot je treba.

Vem, da ni prav, da ostanes tiho, ampak vprasati se moras, ce ves trud,
ki ga vlozis za to, da na koncu ne pridobis nic, izgubis pa veliko
zivcev in casa, vreden enega principa.
Imam namrec slabe izkusnje s primerkom Jerovsek in DVD enoto. Ce sem si
presnel avdio cd, se je med branjem neverjetno tresel. Ker sem se 2x
oglasil na servisu in niso sploh priznali, da se enota trese (ceprav se
je tresla cela miza, na kateri je bil racunalnik), sem se podal k
trznemu inspektorju. Z njim sva se odpravila na test (skupaj z mojim
raculanikom) in glej - res se je vse skupaj neizmerno treslo.
Dopovedovali so, da je to zato, ker je dvd previsko vgrajen, da naj ga
dam nizje, da skatla ni cisto prava (to so kasneje nehali dopovedovati,
ker sem jim povedal, da sem jo kupil pri njih), da naj uporabim nizjo
hitrost in ne-vem-kaj-se. Skratka bedarije, ki so bile povsem brezpredmetne.
Zakljucek je bil, da naj enoto vgradim v nizji prostor, ker se tam manj
trese. Sicer bi bil se naprej zoprn in bi postopek nadaljeval s kaksnim
izvedencem, ampak je nekdo od Jerovska, medtem ko sem se pogovarjal v
sosednji pisarni, stikal po mojem racunalniku in videl, da programa za
ripanje nisem imel kupljenega (nalozil sem si ga namrec le zato, da bi
lahko naredili primerjavo v dveh racunalnikih z enakimi pogoji - saj je
linux ze takoj odpadel, ker po njihovo ni primerjave, ce ripas z enim
ali drugim programom, saj gre za popolnoma drugacne okoliscine!!!).
In ti velestrokovnjaki (Flegar, Mozetic) so po propadu firme seveda
zaposlili nekje drugje, kjer veselo nat..... naprej.

Vsekakor me 3 maili na ta in oni naslov nic ne stanejo in bi jih
tako-ali-tako poslal (zalozbi...) - no, jih tudi bom poslal. In
sporocim, kaj pravijo.