[LUGOS] kako arhivirati audio cd

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Sun Sep 26 19:17:22 CEST 2004

V ned, 26.09.2004 ob 19:05 je Jernej Vodopivec napisal(a):

> ZASP velja na ozemlju Slovenije, ne mora pa veljati za tuje drzave.
> Sicer naj bi vse drzave imele glede takih zadev itak podobno zakonodajo
> (smernice, direktive... EU), lahko pa se zgodi, da je tudi nimajo. Sploh
> pa to velja za manj razvite drzave. Pa cetudi jo imajo, je vprasanje,
> kako bi sprozil uradni postopek. Seveda govorim le hipoteticno.
> Glede cdja:
> 1. pise, da je zasciten (Copy Controlled TM)
> 2. off the topic: nikjer nisem zasledil opozorila v slovenscini niti
> drugih elementov, ki bi morali biti v slo. jeziku

> [...]

Potem je to podobno kot da bi rekel, če so izdelki izdelani v tujini, se
jim pa ni treba držat domačih A-testov... in po analogiji, če je izdelek
iz tujine ne uživa avtorske zaščite... nisem pravnik, ampak verjetno
ZASP vseeno ima neko veljavo, vprašanje je pa kakšno.

Verjetno boš daleč največ z najmanj energije naredil, če pošlješ lepo
formulirano vprašanje na urad za varstvo potrošnikov (preko emaila).
Potem se bo pa videlo, če so zainteresirani zadevo raziskat.

Najlažje je ostati tiho, ampak o tem je že Niemoller vse povedal.

čao
andraž