[LUGOS] kako arhivirati audio cd

Jernej Vodopivec Jernej.Vodopivec at najdi.si
Sun Sep 26 19:05:46 CEST 2004

Andraz Tori wrote:

> Po zakonu o avtorskih in sorodnih pravicah (člen 166.c) lahko od
> izdajatelja zahtevaš, da tehnični ukrep zaščite umakne in ti tako
> omogoči izvajanje pravice do lastnega reproduciranja do treh kopij, ki
> ti jo daje 50. člen ZASP.

ZASP velja na ozemlju Slovenije, ne mora pa veljati za tuje drzave.
Sicer naj bi vse drzave imele glede takih zadev itak podobno zakonodajo
(smernice, direktive... EU), lahko pa se zgodi, da je tudi nimajo. Sploh
pa to velja za manj razvite drzave. Pa cetudi jo imajo, je vprasanje,
kako bi sprozil uradni postopek. Seveda govorim le hipoteticno.
Glede cdja:
1. pise, da je zasciten (Copy Controlled TM)
2. off the topic: nikjer nisem zasledil opozorila v slovenscini niti
drugih elementov, ki bi morali biti v slo. jeziku

Kakorkoli: ce bi slo za cd, ki bi ga izdali v Sloveniji, bi z veseljem
malo "pojamral" pri izdajatelju, tako pa ne vem, ce bi imel zadosti
volje, da bi se lotil zadeve tudi kje drugje.
Ker zakona tako podrobno ne poznam, me popravi, ce lahko enake zahteve
uveljavljam pri uvozniku?

lp,

J.