[LUGOS] kako arhivirati audio cd

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Sun Sep 26 18:49:37 CEST 2004

V ned, 26.09.2004 ob 11:34 je Jernej Vodopivec napisal(a):
> Zivjo!
>
> A ima kdo idejo, kako si lahko naredim kopijo audio cdja, ce cdparanoia
> pravi unable to open disc, cdda2wav pa this driver and/or drive does not
> suport cdda reading?

Po zakonu o avtorskih in sorodnih pravicah (člen 166.c) lahko od
izdajatelja zahtevaš, da tehnični ukrep zaščite umakne in ti tako
omogoči izvajanje pravice do lastnega reproduciranja do treh kopij, ki
ti jo daje 50. člen ZASP.

Takšno razlago sem dobil s strani urada za intelektualno lastnino.

Prečiščeno besedilo zakona imaš tule:
http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp?urlid=200494&stevilka=4203

Če ustrezna pravna oseba ne bo hotela spoštovati zakona, se obrni na
urad za varstvo potrošnikov - http://www.sigov.si/uvp/.

In seveda obveščaj zainteresirano javnost o razpletu situacije.

čao
andraž