[LUGOS] popoprana 386..PII ne-debian/ne-slack?

Jure Pe_ar pegasus at nerv.eu.org
Wed Sep 22 21:00:43 CEST 2004

On Wed, 22 Sep 2004 20:24:34 +0200
Joze Klepec <joze.klepec at siol.net> wrote:

> Hočem pač čimveč stisnit iz  mašin in denarja, ki sem ga dosedaj stran
> zmetal - je to abnormalno?

ne, sam imam isto 'bolezen'.

> Imam pa bolj urejevalniške userje.  Ena mašina bo fw (PII) za vse
> ostale, tudi za najmočnejšo. Poleg že omenjenih imam tudi Athlona XP, ki
> bo služil kot strežnik resursov, programov in vsega živega za vse ostale
> razen za fw (ta pa amavisd-new+postfix+clamav  ).

Ce mas kot 'internet' kabelski modem z ethernetom, potem ti za fw zadostuje
najbolj navadna 386ka z dvema mreznima in floppyfwjem; ce pa imas adsl in
pppoe, potem vzami vsaj hitro 486ko ali p1.

Kompleten mail crap ti tudi predlagam, da ga zlozis na athlona, vsekakor pa
poskrbi, da bo v tej masini zadosti rama za vse aplikacije, ki jih nameravas
gor poganjat.

Btw, kolkr je ze fajn se zabavat s starim hardverom, je danes prava muka
take starine vzdrzevati; kje naprimer se dobis dober 72pinski obicni ram (ne
EDO)?

--

Jure Pečar
http://jure.pecar.org/