[LUGOS] popoprana 386..PII ne-debian/ne-slack?

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Wed Sep 22 22:01:27 CEST 2004

Jure Pe_ar wrote:

>On Wed, 22 Sep 2004 20:24:34 +0200
>

>Btw, kolkr je ze fajn se zabavat s starim hardverom, je danes prava muka
>take starine vzdrzevati;

Če ne znaš zalotat kondenzatorčka/uporčka ali dveh na star kontroler
MFM, MB, potem ostaneš v pol leta brez... . Sicer pa, svetujem uporabo
vsaj prenapetostnih filtrov vsepovsod. Pri nas smo pod Storžičem in
zavarovalnica gleda na kompjutre s pridržkom... (zavaruje jih pa).

> kje naprimer se dobis dober 72pinski obicni ram (ne
>EDO)?

Takega šrota imam še na zalogi od prej ;-)  -  za nabavo pa bom
konkreten: najbolje osebno in preko bolhe. Če se pa potrudiš, lahko tudi
30-pinske predelaš v 72 (a to je zame že tudi višja matematika) .  Več v
privatnem mailu, ker je to off-topic.
PII pa niti ni starina (ima vse kar (počasneje sicer) imata PIV in novi
PV [power saving, PCI, AGP, etc.],  razen novih ukazov) in je ena plata
celo z ATA100 (čisto okleščena, a veliko vtičev), druga pa ATA66 (z
muziko),  obe PCI 2.X in po enim AGP (s podporo za PIII). Kolikor sem
razumel, je dovolj dober tudi 486/ISA (lahko pač vržem ven počasnega
intela - hudo greje - in dam notri amd dx4/133) za fw, kar je super. Ob
tem pa hw ni več tako starinski...

LP, JK.