[LUGOS] popoprana 386..PII ne-debian/ne-slack?

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Wed Sep 22 20:24:34 CEST 2004

Jure Pe_ar wrote:

>najprej, kaj bi ti sploh rad? :)

Hočem pač čimveč stisnit iz  mašin in denarja, ki sem ga dosedaj stran
zmetal - je to abnormalno?
Imam pa bolj urejevalniške userje.  Ena mašina bo fw (PII) za vse
ostale, tudi za najmočnejšo. Poleg že omenjenih imam tudi Athlona XP, ki
bo služil kot strežnik resursov, programov in vsega živega za vse ostale
razen za fw (ta pa amavisd-new+postfix+clamav  ).
Da natančno narišem zgradbo mreže:

internet----FW(PII)----Athlon----switch---PI
                                                          !
                                                          +----PII
                                                          !
                                                          486

Tipičen swap partitition bo zato mini (med 2-3xRAM), okleščen brskalnik
in e-mail. Na najmočnejši mašini si nameravam odpret neko skupino za
deljenje resursov (programske in strojnne opreme).  Ostali  naj bi
izvajali procese na daljavo na Athlonu - torej deljenje enega močnejšega
procesorja za več uporabnikov). To na daljavo je bolj prislovično - na
pet do petnajst ali mogoče na maksimalno 450-500 metrov (kdaj v daljni
prihodnosti).

LP,  JK.